HyperLink
Croatian English German Italian Kliknite za kratke upute
Vi ste ovdje: Naslovnica > Bagatelna nabava Ispis stranice Dodaj u zabilješke Komentiraj stranicu Pošalji link Email-om
Uto, 06.03.2018

Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave radne i zaštitne odjeće

       ZAVOD ZA HITNU MEDICINU

KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE

49 000 KRAPINA, Dr. Mirka Crkvenca 1

 

Broj: 02-68-18

Krapina, 05.03.2018.

 

 

Na temelju članka 4. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave broj: 02-255-17 od 25.5.2017. godine i članka 28. Statuta Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije, broj 01-3/11-1 od 04. srpnja 2011. godine, ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije donosi

 

 

ODLUKU O POČETKU POSTUPKA

JENOSTAVNE NABAVE

ZA PREDMET NABAVE „RADNA I ZAŠTITNA ODJEĆA“

 

 

I.

Podaci o naručitelju:

       Naziv naručitelja:                        Zavod za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije

       Sjedište Naručitelja:                    Krapina, Dr. Mirka Crkvenca 1

       OIB Naručitelja:                         17813384799

       Broj telefona Naručitelja:            049/373-411

       Broj telefaxa Naručitelja:            049/373-413

       Adresa elektroničke pošte:          ravnatelj@hitna-kzz.hr

       Internetska adresa Naručitelja:   www.hitna-kzz.hr

 

II.

Predmet nabave je radna i zaštitna odjeća za djelatnike hitne medicinske službe.

Evidencijski broj nabave 10/18.

Redni broj predmeta nabave u Planu nabave 10.

 

III.

Procijenjena vrijednost nabave je 88.000,00 kuna bez PDV-a.

 

IV.

Sredstva za nabavu osiguravaju se u Financijskom planu Zavodu za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije.

 

 

 

V.

Postupak nabave će se provesti objavljivanjem poziva neograničenom broju subjekata, na način da će se Poziv na dostavu ponuda objaviti na internetskoj stranici naručitelja www.hitna-kzz.hr.

VI.

U Stručno povjerenstvo za provedbu jednostavne nabave imenuju se slijedeći zaposlenici Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko – zagorske županije:

 

  1. Jadranka Urbanc, dr. med. spec,
  2. Miroslav Pernjek, vozač vozila HMS u timu T1,
  3. Sanja Putanec, mag. oec.

 

VII.

Članovi Povjerenstva koordiniraju pripremu i provođenje postupka jednostavne nabave, sudjeluju u pripremi poziva, otvaraju ponude, sudjeluju u pregledu i ocijeni ponuda i obavljaju ostale poslove u vezi s postupkom nabave.

Članovi Povjerenstva za provedbu postupka nabave za svoj rad odgovaraju odgovornoj osobi Naručitelja.

Osoba zadužena za izradu tehničkih specifikacija je Biserka Hustić, dipl. med. techn.

 

VIII.

Odgovorna osoba Naručitelja je ravnatelj Krešimir Božić.

 

 

                                                                                              R A V N A T E LJ

 

                                                                                           Krešimir Božić, dipl. iur.

 

 

 

 

Dostaviti:

  1. Članovima Povjerenstva iz točke VI. ove Odluke,
  2. Pismohrana.

 

Prilozi:

HyperLink   Odluka o početku postupka jednostavne nabave
HyperLink   Poziv na dostavu ponuda
HyperLink   Odluka o odabiru najpovoljnije ponude

Zadnja promjena: 19.03.2018. u 02:46 sati | Prikazano 1949 puta
  • na vrh
  • Najnovije
    Javna nabava
    Natječaji
    Edukacija
    Najčitanije
    Pitajte nas Karta
    Anketa
    Da na javnoj površini zateknete osobu bez svijesti, učinili bi sljedeće:



     
    Naslovnica | Kontakt | Uvjeti korištenja
    Zavod za hitnu medicinu Krapinsko - zagorske županije
    Dr. Mirka Crkvenca 1, 49000 Krapina
    tel: 049/373-411 | fax: 049/373-413 | Email: info@hitna-kzz.hr
    OIB: 17813384799 | IBAN: HR7223400091110492278 (PBZ)