HyperLink
Croatian English German Italian Kliknite za kratke upute
Vi ste ovdje: Naslovnica > Bagatelna nabava Ispis stranice Dodaj u zabilješke Komentiraj stranicu Pošalji link Email-om
Čet, 22.03.2018

Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave "Sanacija prostora Ispostave Zabok"- ponovljeni postupak

       ZAVOD ZA HITNU MEDICINU

KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE

49 000 KRAPINA, Dr. Mirka Crkvenca 1

 

Broj: 02-88-18

Krapina, 22.3.2018.

 

 

 Na temelju članka 4. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave broj: 02-255-17 od 25.5.2017. godine i članka 28. Statuta Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije, broj 01-3/11-1 od 04. srpnja 2011. godine, ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije donosi

 

ODLUKU O POČETKU POSTUPKA

JEDNOSTAVNE NABAVE 

ZA PREDMET NABAVE „SANACIJA PROSTORA ISPOSTAVE ZABOK“

 

I.

 

Podaci o naručitelju:

Naziv naručitelja:                     Zavod za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije

Sjedište Naručitelja:                 Krapina, Dr. Mirka Crkvenca 1

OIB Naručitelja:                       17813384799

Broj telefona Naručitelja:         049/373-411

Broj telefaxa Naručitelja:         049/373-413

Adresa elektroničke pošte:       ravnatelj@hitna-kzz.hr

Internetska adresa Naručitelja: www.hitna-kzz.hr

 

II.

Redni broj iz Plana nabave: 30.

Evidencijski broj nabave: 30/18

 

III.

Predmet nabave je sanacija prostora u Ispostavi Zabok.

 

 

IV.

Procijenjena vrijednost nabave je 240.000,00 kuna bez PDV-a.

 

V.

Sredstva za nabavu osiguravaju se u Financijskom planu Zavodu za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije.

 

VI.

Postupak nabave će se provesti  slanjem poziva  na dostavu ponuda neograničenom broju subjekata, na način da će se Poziv na dostavu ponuda objaviti na internetskoj stranici naručitelja www.hitna-kzz.hr.

 

VII.

U Stručno povjerenstvo za pripremu i provođenje postupka jednostavne nabave  (dalje: Stručno povjerenstvo)imenuju se:

  1. Jadranka Urbanc, dr. med. spec.,
  2. Dražen Klasić, vozač HMP-voditelj,
  3. Sanja Putanec, mag. oec..

 

 

VIII.

Članovi Stručnog povjerenstva sudjeluju u pripremi poziva na dostavu ponuda, otvaraju ponude, sudjeluju u pregledu i ocijeni ponuda i obavljaju ostale poslove u vezi s postupkom jednostavne nabave.

Članovi Stručnog povjerenstva za svoj rad odgovaraju odgovornoj osobi Naručitelja.

Tehničke specifikacije i troškovnik predmeta nabave izradila je tvrtka JAM-ING d.o.o., Zlatar, Vladimira Nazora 7b, OIB: 04222973484.

 

 

IX.

Odgovorna osoba Naručitelja je ravnatelj Krešimir Božić.

 

 

                                                                                              R A V N A T E LJ

 

                                                                                           Krešimir Božić, dipl. iur.

 

 

Dostaviti:

  1. Članovima Povjerenstva iz točke VII. ove Odluke,
  2. Pismohrana.

 

Prilozi:

HyperLink   Odluka o početku postupka jednostavne nabave
HyperLink   Poziv na dostavu ponuda
HyperLink   Troškovnik
HyperLink   Tender dokumenatcija (tehničke specifikacije)
HyperLink   Odluka o odabiru

Zadnja promjena: 06.04.2018. u 10:45 sati | Prikazano 1095 puta
  • na vrh
  • Najnovije
    Javna nabava
    Natječaji
    Edukacija
    Najčitanije
    Pitajte nas Karta
    Anketa
    Da na javnoj površini zateknete osobu bez svijesti, učinili bi sljedeće:



     
    Naslovnica | Kontakt | Uvjeti korištenja
    Zavod za hitnu medicinu Krapinsko - zagorske županije
    Dr. Mirka Crkvenca 1, 49000 Krapina
    tel: 049/373-411 | fax: 049/373-413 | Email: info@hitna-kzz.hr
    OIB: 17813384799 | IBAN: HR7223400091110492278 (PBZ)