Vi ste ovdje: Naslovnica > Bagatelna nabava Ispis stranice Dodaj u zabilješke Komentiraj stranicu Pošalji link Email-om
Pon, 28.06.2021

Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave "Uređenje prostora Ispostave Donja Stubica"

       ZAVOD ZA HITNU MEDICINU

KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE

49 000 KRAPINA, Dr. Mirka Crkvenca 1

KLASA: 404-04/21-01/02

URBROJ: 2140-43-01-21-1

Krapina, 28.06.2021.

 

 

Na temelju članka 4. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave broj: 02-255-17 od 25.5.2017. godine i članka 28. Statuta Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije, KLASA: 003-01/20-01/18, URBROJ: 2140-43-05-20-4 od 30.06.2020. godine, ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije donosi

 

ODLUKU O POČETKU POSTUPKA

JEDNOSTAVNE NABAVE 

ZA PREDMET NABAVE "UREĐENJE PROSTORA ISPOSTAVE DONJA STUBICA" 

 

I.

 

Podaci o naručitelju:

  • Naziv naručitelja:                        Zavod za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije
  • Sjedište naručitelja:                    Krapina, Dr. Mirka Crkvenca 1
  • OIB naručitelja:                          17813384799
  • Broj telefona naručitelja:            049/373-411
  • Broj telefaxa naručitelja:            049/373-413
  • Adresa elektroničke pošte:         ravnatelj@hitna-kzz.hr
  • Internetska adresa naručitelja:     www.hitna-kzz.hr

 

II.

Predmet nabave je uređenje prostora Ispostave Donja Stubica.

 

III.

Redni broj iz Plana nabave: 28.

Evidencijski broj nabave: 28/21

 

IV.

Procijenjena vrijednost nabave je 68.000,00 kuna bez PDV-a.

 

V.

Sredstva za nabavu osiguravaju se u Financijskom planu Zavodu za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije.

 

VI.

Postupak nabave će se provesti objavljivanjem poziva neograničenom broju subjekata, na način da će se Poziv na dostavu ponuda objaviti na internetskoj stranici naručitelja www.hitna-kzz.hr.

VII.

U Stručno povjerenstvo za pripremu i provođenje postupka jednostavne nabave (dalje: Stručno povjerenstvo) imenuju se:

  1. Sanja Putanec, mag. oec., nadležna je za pripremu Poziva za dostavu ponuda, otvaranje te pregled i ocjenu ponuda, prati provedbu ugovora,
  2. Biserka Hustić, dipl. med. techn., nadležna je za pripremu Poziva za dostavu ponuda, otvaranje te pregled i ocjenu ponuda, daje prijedlog za donošenje odluke o odabiru,
  3. Nevenka Vorih, oec., nadležna je za pripremu Poziva za dostavu ponuda, otvaranje te pregled i ocjenu ponuda, daje prijedlog za donošenje odluke o odabiru.

 

VIII.

Članovi Stručnog povjerenstva za svoj rad odgovaraju odgovornoj osobi Naručitelja.

Osoba zadužena za tehničku specifikaciju je Jadranka Urbanc, dr. med. spec..

Osoba zadužena za praćenje provedbe ugovora je Snježana Jandrok.

 

IX.

Odgovorna osoba Naručitelja je ravnatelj Krešimir Božić.

 

 

                                                                                               R A V N A T E LJ

 

                                                                                            Krešimir Božić, dipl. iur.

 

 

Dostaviti:

  1. Članovima Povjerenstva iz točke VII. ove Odluke,
  2. Pismohrana.

 

 

 

 

 

 

 

 

Prilozi:

HyperLink   Poziv na dostavu ponuda
HyperLink   Poziv na dostavu ponuda
HyperLink   Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocijeni ponuda
HyperLink   Odluka o odabiru

Zadnja promjena: 06.07.2021. u 12:31 sati | Prikazano 2217 puta
  • na vrh