ZAVOD ZA HITNU MEDICINU
KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE
49000 KRAPINA, Dr. Mirka Crkvenca 1
 
KLASA: 406-01/25-01/9
URBROJ: 2140-43-01-25-1
Krapina, 4.4.2025.
 
Na temelju članka 4. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave broj: 02-255-17 od 25.05.2017. godine i članka 28. Statuta Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije, KLASA: 003-01/20-01/18, URBROJ: 2140-43-05-20-4 od 30.06.2020. godine, te Izmjene i dopune Statuta KLASA:007-05/23-01/23, URBROJ: 2140-43-05-23-8 od 21.07.2023. godine, ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije donosi
 
ODLUKU O POČETKU POSTUPKA 
JEDNOSTAVNE NABAVE  
ZA PREDMET NABAVE 
" ELEKTRIČNI KARDIO STOLAC SA SUSTAVOM ZA FIKSACIJU "
 
I.
 
Podaci o naručitelju:
Naziv naručitelja:                      Zavod za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije
Sjedište naručitelja:                  Krapina, Dr. Mirka Crkvenca 1
OIB naručitelja:                        17813384799
Broj telefona Naručitelja:         049/373-411
Broj telefaxa Naručitelja:         049/373-413
Adresa elektroničke pošte:       ravnatelj@hitna-kzz.hr
Internetska adresa Naručitelja: www.hitna-kzz.hr
 
II.
Predmet nabave je: Električni kardio stolac sa sustavom za fiksaciju (5 komada).
Evidencijski broj nabave 35/25.
Redni broj predmeta nabave u Planu nabave 35.
III.
Procijenjena vrijednost nabave je 16.050,00 eura bez PDV-a.
 
 
IV.
Sredstva za nabavu osiguravaju se u Financijskom planu Zavodu za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije.
V.
Postupak nabave će se provesti objavljivanjem poziva neograničenom broju subjekata, na način da će se Poziv na dostavu ponuda objaviti na internetskoj stranici naručitelja www.hitna-kzz.hr.
VI.
U Stručno povjerenstvo za provedbu jednostavne nabave imenuju se slijedeći zaposlenici Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko – zagorske županije:
- Sanja Putanec, mag. oec.,
- Biserka Hustić, dipl. med. techn.,
- Marijana Hajnić, struč. spec. oec.. 
VII.
Članovi Povjerenstva koordiniraju pripremu i provođenje postupka jednostavne nabave, sudjeluju u pripremi poziva, otvaraju ponude, sudjeluju u pregledu i ocijeni ponuda i obavljaju ostale poslove u vezi s postupkom nabave.
Članovi Povjerenstva za provedbu postupka nabave za svoj rad odgovaraju odgovornoj osobi Naručitelja.
Osoba zadužena za izradu tehničke specifikacije/troškovnika je Jadranka Urbanc, dr. med. spec.
Osoba zadužena za praćenje provedbe ugovora je Snježana Jandrok.
VIII.
Odgovorna osoba Naručitelja je ravnatelj Krešimir Božić.
 
 
                                                                                               R A V N A T E LJ
                                                                                            Krešimir Božić, dipl. iur.
 
Dostaviti:
- Članovima Povjerenstva iz točke VI. ove Odluke,
- Pismohrana.