Vi ste ovdje: Naslovnica > Bagatelna nabava Ispis stranice Dodaj u zabilješke Komentiraj stranicu Pošalji link Email-om
Sri, 13.03.2024

Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave "Automatski vanjski defibrilator"

ZAVOD ZA HITNU MEDICINU

KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE

49000 KRAPINA, Dr. Mirka Crkvenca 1

 

KLASA: 406-01/24-01/03

URBROJ: 2140-43-01-24-1

Krapina, 13.3.2024.

 

Na temelju članka 4. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave broj: 02-255-17 od 25.05.2017. godine i članka 28. Statuta Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije, KLASA: 003-01/20-01/18, URBROJ: 2140-43-05-20-4 od 30.06.2020. godine, te Izmjene i dopune Statuta KLASA:007-05/23-01/23, URBROJ: 2140-43-05-23-8 od 21.07.2023. godine, ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije donosi

 

ODLUKU O POČETKU POSTUPKA

JEDNOSTAVNE NABAVE 

ZA PREDMET NABAVE "AUTOMATSKI VANJSKI DEFIBRILATOR"

 

I.

 

Podaci o naručitelju:

Naziv naručitelja:                      Zavod za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije

Sjedište naručitelja:                  Krapina, Dr. Mirka Crkvenca 1

OIB naručitelja:                        17813384799

Broj telefona Naručitelja:         049/373-411

Broj telefaxa Naručitelja:         049/373-413

Adresa elektroničke pošte:       ravnatelj@hitna-kzz.hr

Internetska adresa Naručitelja: www.hitna-kzz.hr

 

II.

Predmet nabave je nabava i isporuka automatskih vanjskih defibrilatora.

Evidencijski broj nabave 26/24.

Redni broj predmeta nabave u Planu nabave 26.

III.

Procijenjena vrijednost nabave je 11.610,00 eura bez PDV-a.

 

 

IV.

Sredstva za nabavu osiguravaju se u Financijskom planu Zavodu za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije.

V.

Postupak nabave će se provesti objavljivanjem poziva neograničenom broju subjekata, na način da će se Poziv na dostavu ponuda objaviti na internetskoj stranici naručitelja www.hitna-kzz.hr.

VI.

U Stručno povjerenstvo za provedbu jednostavne nabave imenuju se slijedeći zaposlenici Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko – zagorske županije:

  1. Sanja Putanec, mag. oec.,
  2. Biserka Hustić, dipl. med. techn.,
  3. Marijana Hajnić, struč. spec. oec..

VII.

Članovi Povjerenstva koordiniraju pripremu i provođenje postupka jednostavne nabave, sudjeluju u pripremi poziva, otvaraju ponude, sudjeluju u pregledu i ocijeni ponuda i obavljaju ostale poslove u vezi s postupkom nabave.

Članovi Povjerenstva za provedbu postupka nabave za svoj rad odgovaraju odgovornoj osobi Naručitelja.

Osoba zadužena za izradu tehničke specifikacije/troškovnika je Jadranka Urbanc, dr. med. spec.

Osoba zadužena za praćenje provedbe ugovora je Snježana Jandrok.

VIII.

Odgovorna osoba Naručitelja je ravnatelj Krešimir Božić.

 

 

                                                                                               R A V N A T E LJ

                                                                                            Krešimir Božić, dipl. iur.

 

 

 

Dostaviti:

  1. Članovima Povjerenstva iz točke VI. ove Odluke,
  2. Pismohrana.

Prilozi:

HyperLink   Odluka o početku postupka
HyperLink   Poziv na dostavu ponuda
HyperLink   Tehničke specifikacije
HyperLink   Troškovnik
HyperLink   Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda

Zadnja promjena: 20.03.2024. u 11:42 sati | Prikazano 1233 puta
  • na vrh