Vi ste ovdje: Naslovnica > Bagatelna nabava Ispis stranice Dodaj u zabilješke Komentiraj stranicu Pošalji link Email-om
Pon, 19.12.2022

Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave "Usluga osiguranja za 2023. godinu"

           ZAVOD ZA HITNU MEDICINU

KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE

49000 KRAPINA, Dr. Mirka Crkvenca 1

KLASA: 453-01/22-01/02

URBROJ: 2140-43-01-22-1

Krapina, 19.12.2022.

 

Na temelju članka 4. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave broj: 02-255-17 od 25.05.2017. godine i članka 28. Statuta Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije, KLASA: 003-01/20-01/18, URBROJ: 2140-43-05-20-4 od 30.06.2020. godine, ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije donosi

 

ODLUKU O POČETKU POSTUPKA

JEDNOSTAVNE NABAVE 

ZA PREDMET NABAVE "USLUGA OSIGURANJA"

 

I.

Podaci o naručitelju:

  • Naziv naručitelja:                       Zavod za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije
  • Sjedište naručitelja:                    Krapina, Dr. Mirka Crkvenca 1
  • OIB naručitelja:                          17813384799
  • Broj telefona naručitelja:            049/373-411
  • Broj telefaxa naručitelja:            049/373-413
  • Adresa elektroničke pošte:         ravnatelj@hitna-kzz.hr
  • Internetska adresa naručitelja:   www.hitna-kzz.hr

II.

Evidencijski broj nabave: 20/23.

Redni broj predmeta nabave u Planu nabave: 20.

III.

Predmet nabave je usluga osiguranja za 2023. godinu.

IV.

Procijenjena vrijednost nabave je 194.992,86 kuna bez PDV-a.

V.

Sredstva za nabavu osiguravaju se u Financijskom planu Zavodu za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije.

VI.

Postupak nabave će se provesti objavljivanjem poziva neograničenom broju subjekata, na način da će se Poziv na dostavu ponuda objaviti na internetskoj stranici naručitelja www.hitna-kzz.hr dana 19.12.2022. godine.

VII.

U Stručno povjerenstvo za pripremu i provođenje postupka jednostavne nabave (dalje: Stručno povjerenstvo) imenuju se:

  1. Sanja Putanec, mag. oec.,
  2. Marijana Hajnić, struč. spec. oec.,
  3. Nevenka Vorih, oec..

VIII.

Članovi Stručnog povjerenstva sudjeluju u pripremi poziva na dostavu ponuda, otvaraju ponude, sudjeluju u pregledu i ocijeni ponuda i obavljaju ostale poslove u vezi s postupkom jednostavne nabave.

Osoba zadužena za praćenje provedbe ugovora je Snježana Jandrok.

Članovi Stručnog povjerenstva za svoj rad odgovaraju odgovornoj osobi Naručitelja.

IX.

Odgovorna osoba Naručitelja je ravnatelj Krešimir Božić.

 

                                                                                               R A V N A T E LJ

                                                                                             Krešimir Božić, dipl. iur.

 

 

 

Dostaviti:

  1. Članovima Povjerenstva iz točke VII. ove Odluke,
  2. Pismohrana.

 

 

 

Prilozi:

HyperLink   Odluka o početku postupka
HyperLink   Poziv na dostavu ponuda
HyperLink   Odluka o odabiru
HyperLink   Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda

Zadnja promjena: 29.12.2022. u 01:14 sati | Prikazano 2471 puta
  • na vrh