Sri, 26.11.2025

Poziv kandidatima prijavljenima na natječaj za radno mjesto: SURADNIK

Poziv kandidatima za radno mjesto „suradnik“ za pisanu provjeru znanja i intervju  

Natječaj objavljen na stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje dana  14.11.2025. godine

 

 

Postupak  kratke pismene provjere znanja i intervju za radno mjesto: SURADNIK, na neodređeno vrijeme uz probni rad, za kandidate provesti će se 1. prosinca 2025. godine (ponedjeljak) s početkom u 12,00 sati u Zavodu za hitnu medicinu KZŽ,  Dr. Mirka Crkvenca 1, Krapina, I. kat u Uredu ravnatelja Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije.  

 

Provjera i razgovor će trajati ukupno oko 1,5 h.

 

Popis kandidata za provjeru znanja i intervju koji ispunjavaju formalne uvjete:

Red. Br.

Ime i prezime

1.

IVAN VINCELJ

2.

KAROLINA VALJAVEC

3.

ANDREA MEDVED

4.

IVANA TOMLJANOVIĆ

 

Ukoliko netko od kandidata nije u mogućnosti pristupiti provjeri znanja i intervjuu molimo da nam isto javi na broj telefona 049 373 411.

 

OBAVIJEST

 

vezano za natječaj za radno mjesto  „Suradnik“ objavljen 14.11.2025. godine na Hrvatskom zavodu za zapošljavanju  

 

 

OPIS POSLOVA ZA RADNO MJESTO STRUČNI SURADNIK:

 

- vodi Registar zaposlenih u javnim službama i vrši sva ažuriranja vezano za zaposlene i radne odnose (promjene, prijave, odjave), vođenje svih evidencija vezano za radne odnose,

- vođenje registra sklopljenih ugovora,

- ažuriranje podataka i informacija (obavijesti, odluka i dr. ) na internetskoj stranici,

- priprema i provodi poslove osiguranja imovine i osoba,

- surađuje sa stručnjakom zaštite na radu i/ili tvrtkom ovlaštenom za obavljanje zaštite na radu na poslovima zaštite na radu,

- priprema ugovore, sporazume, odluke, rješenja i zaključke za tijela ustanove,

- planira i prati izvršenje radova na tekućem i investicijskom održavanju objekata, infrastrukture , medicinske i druge opreme,

- sudjeluje u izradi Financijskog plana, Plana nabave, Plana popisa prioriteta za decentralizirane funkcije (i izmjena i dopuna istih),

- prati izvršenje Financijskog plana, Plana nabave, Plana popisa prioriteta za decentralizirane funkcije,

- provodi postupke javne nabave i jednostavne nabave, te izrađuje dokumentaciju o nabavi i pozive za dostavu ponuda te iste objavljuje i/ili šalje zainteresiranim gospodarskim subjektima,

- vodi evidenciju javnih nabava i ugovora,

- izrađuje statističke podatke za potrebe ustanove,

- praćenje realizacije potrošnje po ugovorima/narudžbenicama, 

- vrši analizu poslovanja po radnim jedinicama,

-  priprema izvješće o fiskalnoj odgovornosti te priprema svu prateću dokumentaciju i priloge vezano za izjavu o fiskalnoj odgovornosti, 

-  izrađuje zapisnike i priprema ostale akte,

- izrađuje i druge evidencije potrebne u svrhu poslovanja Zavoda,

-   obavlja i druge poslove po nalogu rukovoditelja i ravnatelja.

 

 

LITERATURA ZA PRIPREMU TESTIRANJA (potrebno proučiti samo osnovne odredbe i pojmove):

 

Zakon o radu ( NN 93/14127/1798/19151/2246/2364/23)

 

Zakon o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22),

 

Kolektivni ugovor za djelatnost zdravstva i zdravstvenog osiguranja (N.N. br. 29/1816/1935/1978/1992/1956/203/2368/2335/24)

 


Zadnja promjena: 26.11.2025. u 02:07 sati | Prikazano 255 puta
  • na vrh