ZAVOD ZA HITNU MEDICINU
KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE
49000 KRAPINA, Dr. Mirka Crkvenca 1
KLASA: 406-07/23-01/04
URBROJ: 2140-43-01-24-1
Krapina, 02.01.2024.
Na temelju članka 4. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave broj: 02-255-17 od 25.05.2017. godine i članka 28. Statuta Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije, KLASA: 003-01/20-01/18, URBROJ: 2140-43-05-20-4 od 30.06.2020. godine, te Izmjene i dopune Statuta KLASA:007-05/23-01/23, URBROJ: 2140-43-05-23-8 od 21.07.2023. godine, ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije donosi
ODLUKU O POČETKU POSTUPKA
JEDNOSTAVNE NABAVE
ZA PREDMET NABAVE "UREDSKI MATERIJAL"
I.
Podaci o naručitelju:
Naziv naručitelja: Zavod za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije
Sjedište naručitelja: Krapina, Dr. Mirka Crkvenca 1
OIB naručitelja: 17813384799
Broj telefona Naručitelja: 049/373-411
Broj telefaxa Naručitelja: 049/373-413
Adresa elektroničke pošte: ravnatelj@hitna-kzz.hr
Internetska adresa Naručitelja: www.hitna-kzz.hr
II.
Predmet nabave je nabava uredskog materijala.
Evidencijski broj nabave 2/24.
Redni broj predmeta nabave u Planu nabave 2.
III.
Procijenjena vrijednost nabave je 13.000,00 eura bez PDV-a, a procijenjena vrijednost nabave temeljem ovog postupka 12.000,00 eura bez PDV-a.
IV.
Sredstva za nabavu osiguravaju se u Financijskom planu Zavodu za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije.
V.
Postupak nabave će se provesti objavljivanjem poziva neograničenom broju subjekata, na način da će se Poziv na dostavu ponuda objaviti na internetskoj stranici naručitelja www.hitna-kzz.hr.
VI.
U Stručno povjerenstvo za provedbu jednostavne nabave imenuju se slijedeći zaposlenici Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko – zagorske županije:
- Sanja Putanec, mag. oec.,
- Biserka Hustić, dipl. med. techn.,
- Marijana Hajnić, struč. spec. oec..
VII.
Članovi Povjerenstva koordiniraju pripremu i provođenje postupka jednostavne nabave, sudjeluju u pripremi poziva, otvaraju ponude, sudjeluju u pregledu i ocijeni ponuda i obavljaju ostale poslove u vezi s postupkom nabave.
Članovi Povjerenstva za provedbu postupka nabave za svoj rad odgovaraju odgovornoj osobi Naručitelja.
Osoba zadužena za izradu tehničke specifikacije/troškovnika je Božica Halužan.
Osoba zadužena za praćenje provedbe ugovora je Snježana Jandrok.
VIII.
Odgovorna osoba Naručitelja je ravnatelj Krešimir Božić.
R A V N A T E LJ
Krešimir Božić, dipl. iur.
Dostaviti:
- Članovima Povjerenstva iz točke VI. ove Odluke,
- Pismohrana.