Vi ste ovdje: Naslovnica > Bagatelna nabava Ispis stranice Dodaj u zabilješke Komentiraj stranicu Pošalji link Email-om
Čet, 17.07.2025

Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave "Sistematski pregledi zaposlenika"

       ZAVOD ZA HITNU MEDICINU

KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE

49000 KRAPINA, Dr. Mirka Crkvenca 1

 

KLASA: 406-01/25-01/15

URBROJ: 2140-43-01-25-1

Krapina, 15.07.2025.

 

Na temelju članka 4. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave broj: 02-255-17 od 25.05.2017. godine i članka 28. Statuta Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije, KLASA: 003-01/20-01/18, URBROJ: 2140-43-05-20-4 od 30.06.2020. godine, te Izmjene i dopune Statuta KLASA:007-05/23-01/23, URBROJ: 2140-43-05-23-8 od 21.07.2023. godine, ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije donosi

 

ODLUKU O POČETKU POSTUPKA

JEDNOSTAVNE NABAVE

ZA PREDMET NABAVE "SISTEMATSKI PREGLEDI ZAPOSLENIKA"

 

I.

Podaci o naručitelju:

  • Naziv naručitelja:                   Zavod za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije
  • Sjedište naručitelja:                           Krapina, Dr. Mirka Crkvenca 1
  • OIB naručitelja:                                 17813384799
  • Broj telefona naručitelja:                   049/373-411
  • Broj telefaxa naručitelja:                   049/373-413
  • Adresa elektroničke pošte:                ravnatelj@hitna-kzz.hr
  • Internetska adresa naručitelja:           www.hitna-kzz.hr

II.

Predmet nabave je nabava sistematskih pregleda za zaposlenike Zavoda za hitnu medicinu KZŽ.

Evidencijski broj nabave 32/25.

Redni broj predmeta nabave u Planu nabave 32.

III.

Procijenjena vrijednost nabave je 10.000,00 eura bez PDV-a.

IV.

Sredstva za nabavu osiguravaju se u Financijskom planu Zavodu za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije.

V.

Postupak nabave će se provesti objavljivanjem poziva neograničenom broju subjekata, na način da će se Poziv na dostavu ponuda objaviti na internetskoj stranici naručitelja www.hitna-kzz.hr.

VI.

U Stručno povjerenstvo za provedbu jednostavne nabave imenuju se slijedeći zaposlenici Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko – zagorske županije:

  1. Sanja Putanec, mag. oec.,
  2. Marijana Hajnić, stuč. spec. oec.,
  3. Nevenka Vorih, oec..

VII.

Članovi Povjerenstva koordiniraju pripremu i provođenje postupka jednostavne nabave, sudjeluju u pripremi poziva, otvaraju ponude, sudjeluju u pregledu i ocijeni ponuda i obavljaju ostale poslove u vezi s postupkom nabave.

Članovi Povjerenstva za provedbu postupka nabave za svoj rad odgovaraju odgovornoj osobi Naručitelja.

Osoba zadužena za izradu tehničke specifikacije je Biserka Hustić, dipl. med. techn..

Osoba zadužena za praćenje provedbe ugovora je Snježana Jandrok.

VIII.

Odgovorna osoba Naručitelja je ravnatelj Krešimir Božić.

 

                                                                                               R A V N A T E LJ

                                                                                             Krešimir Božić, dipl. iur.

 

 

Dostaviti:

  1. Članovima Povjerenstva iz točke VI. ove Odluke,
  2. Pismohrana.

Prilozi:

HyperLink   Odluka o početku postupka
HyperLink   Poziv na dostavu ponuda
HyperLink   Troškovnik
HyperLink   Tehničke specifikacije

Zadnja promjena: 17.07.2025. u 12:29 sati | Prikazano 30 puta
  • na vrh