Vi ste ovdje: Naslovnica > Bagatelna nabava Ispis stranice Dodaj u zabilješke Komentiraj stranicu Pošalji link Email-om
15.01.2025

Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave "Korištenje i održavanje medicinskog programa eHitna"

 

       ZAVOD ZA HITNU MEDICINU
KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE
49000 KRAPINA, Dr. Mirka Crkvenca 1
KLASA: 
URBROJ: 2140-43-01-25-1
Krapina, 10.01.2025.
Na temelju članka 4. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave broj: 02-255-17 od 25.05.2017. godine i članka 28. Statuta Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije, KLASA: 003-01/20-01/18, URBROJ: 2140-43-05-20-4 od 30.06.2020. godine, te Izmjene i dopune Statuta KLASA:007-05/23-01/23, URBROJ: 2140-43-05-23-8 od 21.07.2023. godine, ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije donosi
ODLUKU O POČETKU POSTUPKA 
JEDNOSTAVNE NABAVE  
ZA PREDMET NABAVE KORIŠTENJE I ODRŽAVANJE MEDICINSKOG PROGRAMA "eHitna"
I.
Podaci o naručitelju:
Naziv naručitelja: Zavod za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije
Sjedište naručitelja: Krapina, Dr. Mirka Crkvenca 1
OIB naručitelja: 17813384799
Broj telefona Naručitelja: 049/373-411
Broj telefaxa Naručitelja: 049/373-413
Adresa elektroničke pošte: ravnatelj@hitna-kzz.hr
Internetska adresa Naručitelja: www.hitna-kzz.hr
II.
Predmet nabave je nabava korištenja i održavanja medicinskog programa "eHitna".
Evidencijski broj nabave 10/25.
Redni broj predmeta nabave u Planu nabave 10. 
III.
Procijenjena vrijednost nabave je 10.980,00 eura bez PDV-a. 
IV.
Sredstva za nabavu osiguravaju se u Financijskom planu za 2025. godinu Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije.
V.
Postupak nabave će se provesti objavljivanjem poziva neograničenom broju subjekata, na način da će se Poziv na dostavu ponuda objaviti na internetskoj stranici naručitelja www.hitna-kzz.hr.
VI.
U Stručno povjerenstvo za provedbu jednostavne nabave imenuju se slijedeći zaposlenici Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko – zagorske županije:
1. Sanja Putanec, mag. oec.,
2. Nevenka Vorih, oec.,
3. Marijana Hajnić, struč. spec. oec..
VII.
Članovi Povjerenstva koordiniraju pripremu i provođenje postupka jednostavne nabave, sudjeluju u pripremi poziva, otvaraju ponude, sudjeluju u pregledu i ocijeni ponuda i obavljaju ostale poslove u vezi s postupkom nabave. 
Članovi Povjerenstva za provedbu postupka nabave za svoj rad odgovaraju odgovornoj osobi Naručitelja.
Osoba zadužena za izradu tehničke specifikacije/troškovnika je Biserka Hustić, dipl. med. techn.
Osoba zadužena za praćenje provedbe ugovora je Snježana Jandrok.
VIII.
Odgovorna osoba Naručitelja je ravnatelj Krešimir Božić.
R A V N A T E LJ
         Krešimir Božić, dipl. iur. 
Dostaviti:
1. Članovima Povjerenstva iz točke VI. ove Odluke,
2. Pismohrana.

    ZAVOD ZA HITNU MEDICINU

KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE

49000 KRAPINA, Dr. Mirka Crkvenca 1

KLASA: 406-01/25-01/01

URBROJ: 2140-43-01-25-1

Krapina, 10.01.2025.

Na temelju članka 4. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave broj: 02-255-17 od 25.05.2017. godine i članka 28. Statuta Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije, KLASA: 003-01/20-01/18, URBROJ: 2140-43-05-20-4 od 30.06.2020. godine, te Izmjene i dopune Statuta KLASA:007-05/23-01/23, URBROJ: 2140-43-05-23-8 od 21.07.2023. godine, ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije donosi

 

ODLUKU O POČETKU POSTUPKA 

JEDNOSTAVNE NABAVE  

ZA PREDMET NABAVE "KORIŠTENJE I ODRŽAVANJE MEDICINSKOG PROGRAMA eHITNA"


I.
Podaci o naručitelju:

Naziv naručitelja: Zavod za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije

Sjedište naručitelja: Krapina, Dr. Mirka Crkvenca 1

OIB naručitelja: 17813384799

Broj telefona Naručitelja: 049/373-411

Broj telefaxa Naručitelja: 049/373-413

Adresa elektroničke pošte: ravnatelj@hitna-kzz.hr

Internetska adresa Naručitelja: www.hitna-kzz.hr

II.

Predmet nabave je nabava korištenja i održavanja medicinskog programa eHitna.

Evidencijski broj nabave 10/25.

Redni broj predmeta nabave u Planu nabave 10. 
III.

Procijenjena vrijednost nabave je 10.980,00 eura bez PDV-a. 

IV.

Sredstva za nabavu osiguravaju se u Financijskom planu za 2025. godinu Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko-zagorske županije.

V.

Postupak nabave će se provesti objavljivanjem poziva neograničenom broju subjekata, na način da će se Poziv na dostavu ponuda objaviti na internetskoj stranici naručitelja www.hitna-kzz.hr.

VI.

U Stručno povjerenstvo za provedbu jednostavne nabave imenuju se slijedeći zaposlenici Zavoda za hitnu medicinu Krapinsko – zagorske županije:

1. Sanja Putanec, mag. oec.,
2. Nevenka Vorih, oec.,
3. Marijana Hajnić, struč. spec. oec..
VII.
Članovi Povjerenstva koordiniraju pripremu i provođenje postupka jednostavne nabave, sudjeluju u pripremi poziva, otvaraju ponude, sudjeluju u pregledu i ocijeni ponuda i obavljaju ostale poslove u vezi s postupkom nabave. 

Članovi Povjerenstva za provedbu postupka nabave za svoj rad odgovaraju odgovornoj osobi Naručitelja.

Osoba zadužena za izradu tehničke specifikacije/troškovnika je Biserka Hustić, dipl. med. techn.

Osoba zadužena za praćenje provedbe ugovora je Snježana Jandrok.

VIII.
Odgovorna osoba Naručitelja je ravnatelj Krešimir Božić.

   R A V N A T E LJ

                                                                 Krešimir Božić, dipl. iur.

 

 

Dostaviti:
1. Članovima Povjerenstva iz točke VI. ove Odluke,
2. Pismohrana.

 

Prilozi:

HyperLink   Odluka o početku postupka
HyperLink   Poziv na dostavu ponuda
HyperLink   Troškovnik
HyperLink   Tehnička specifikacija

Zadnja promjena: 15.01.2025. u 11:16 sati | Prikazano 20 puta
  • na vrh